miercuri, noiembrie 25

Tie nu?


Mi-e dor sa ascultam Travka impreuna. Si Luna Amara. Si Coma. Si Truda.

Mi-e dor sa zica cineva "ne-am adunat cu totii aici ca sa nu stam imprastiati" si noi sa radem.

Era mai frumos atunci cand eram fara reguli si fara bagaj.Radeam fara sa ne fortam.Tot ce facem acum e un fals. Ne prefacem. Ne prajim. Tu nu vezi ca nu mai suntem buni la nimic? Tu nu vezi cat de mult ne-am schimbat? Si ca acum avem mai multe probleme? De ce ?

Spune-mi, cand a fost ultima data cand ne-am intalnit toti? Cand am ascultat Travka? Si spune-mi, unde s-a gresit si cine a gresit?

Iti amintesti de "corabia nebunilor" si "urban violent" si "zgarba" si "cum te simti" ? Nu, nu ai cum sa iti amintesti. Am uitat ce inseamna asta. Acum ne vedem rar la o cafea ,pe fuga, intr-o cafea cu muzica defecta si oameni care se uita ciudat. Mai bem si cate-o bere. Dar parca atunci era mai buna. Atunci era sigur mai buna.

Ne-am ingropat cu totii in probleme, nu mai avem timp.
Acum timpul trece prea repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu