luni, februarie 22

Pot !


O sa-ncerc sa nu-mi pun nici o intrebare de-asta data. Dificil, intrebarile imi plac, ma linistesc, chiar daca raspunsul nu-l gasesc de cele mai multe ori. Interiorul meu poate fi
atat de complex uneori ,
atat de fara chef uneori ,
atat de eficient uneori . Eu il inteleg, tu habar n-ai ce e "acela" , interiorul meu.
Frica ma grabeste si-mi spune "treci la subiect, sau in foarte curand timp o sa-ti sara in fata o intrebare " .
Dulceata si aroma din tine dispare .Poate-ncerci sa ma pacalesti, si te ascunzi doar. Eu , amarul parca ieri am facut jumatate de pace cu tine, dulcele. Imi aduc aminte cand ne-am declarat razboi, cand l-am facut oficial intr-o postare mai veche ("Sinucidere") .Parca vrei sa m-ajuti si sa-mi dai si mie sa ofer din "mai multul" tau. Si mi-as pune o intrebare. Doua, trei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu