miercuri, august 10

MOVE ON


Si uite ca n-am mai postat din februarie. Poate pentru ca am asteptat sa dispara frica, poate pentru ca am asteptat sa-mi recastig decenta. Frica n-a trecut, decenta nu mi-am castigat-o.


"Sa fi tanar inseamna sa te misti. Sa intelegi cum te consumi. Sa cauti intotdeauna alte conflicte, in mijlocul carora sa te arunci, E ceea ce se cheama "moove on" " - Silviu Gherman , "Cele mai frumoase creiere"


Acest "moove on" e insa, cred eu, ca un buton caruia ii place sa fie apasat in mod excesiv si care presupune atat de multe riscuri incat daca oamenii s-ar gandii la ele, butonul ar deveni mult mai infricosator decat pare. El poate declansa frica, ura, dezamagire, nopti chinuite si nedormite, acele intrebari care-ti mananca din suflet putin cate putin, care se hranesc cu linistea ta si-ti baga pe gat neliniste, fie ca vrei, fie ca nu. Dar sa fi tanar inseamna sa te misti, nu sa te gandesti la riscuri. Asa ca-l apasam de atat de multe ori pana devenim dependeti, pana simtim ca nimic nu ne mai poate oprii, and we can MOVE ON on and on and on.
Antidotul e cutia cu lucrurile care la prima vedere par atat de nesemnificative si mici dar care la momentul potrivit iti fac viata de zece ori mai frumoasa. Ceea ce multi nu stim insa, e faptul ca butonul ramane pe perete , dar cutia cu lucruri mici, nepretuite la momentul potrivit, nu se mai deschide cand avem nevoie de ea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu